За да можете да използвате цялата функционалност на този сайт, са Ви необходими бисквитки. Моля, активирайте бисквитките и заредете отново браузъра. След презареждането ще се покаже диалоговият прозорец за управление на бисквитките.

Този сайт използва бисквитки с цел подобряване на функционалността, за удобство на потребителя, както и за статистически цели. Можете по всяко време да промените настройките с натискане на бутона „Настройки”. Ако сте съгласни с такава употреба на бисквитките, моля натиснете „Съгласен съм”. Нашата политика за защита на личните данни

Бош форсира автоматизираното шофиране в Китай

Представители на Bosch, AutoNavi, Baidu и NavInfo обсъждат сътрудничеството си.

 
 
 

Контакти


Mrs.
Mina Chorbova
Robert Bosch EOOD
bul. Cherni vrah 51b
1407 Sofia
Bulgaria
Телефон +359 2 969 90 90
Факс +359 2 962 53 08

 

28.04.2017 | България | Корпоративни новини

Сътрудничество с AutoNavi, Baidu и NavInfo с цел изготвяне на изключително прецизни карти

  • „Автоматизираното шофиране ще се осъществи само с много прецизно изработени карти”, заяви д-р Ролф Буландер, член на Управителния съвет на Бош
  • Бош и Baidu, китайският доставчик на уеб услуги, пуснаха автономен тестов автомобил по пътищата на Китай
  • През 2016 г. ръстът на сектор Автомобилни технологии на Бош в Китай бе 23,5%, значително по-висок от този на пазара
  • На Автосалона в Шанхай Бош презентира решения, илюстриращи визията на компанията за мобилността на бъдещето – без стрес, без произшествия и без вредни емисии

Шанхай – За решаващия старт на автоматизираното шофиране в Китай са необходими обещаващи концепции за създаване на изключително прецизни карти. За да ускори този процес, Бош подписа споразумение за сътрудничество с китайския доставчик на уеб услуги Baidu и с доставчиците на карти AutoNavi и NavInfo. Четиримата партньори разработват съвместно решение за ползване на информацията от радарните и видео сензори на автомобилите за генериране и актуализация на карти. „Без висококачествени карти няма да можем да шофираме автоматизирано – нито в Китай, нито където и да е по света“, заяви д-р Ролф Буландер, член на Управителния съвет на Бош и президент на бизнес сектор Автомобилни технологии, по време на подготовката за Автосалона в Шанхай. Бош следва открит стандартизиран подход. Автономните автомобили ще ползват данните, събрани чрез сензорите на Бош, за определяне на локацията си, а това е изключително важно за автоматизираното шофиране. Данните ще са съвместими с информацията от картите на другите трима партньори. Bosch, AutoNavi, Baidu и NavInfo ще представят решението си до края на тази година.

74% от китайците искат да карат автономни автомобили възможно най-скоро

Бош и компанията за уеб услуги Baidu дори направиха още една крачка напред. Заедно те разработиха тестов автомобил на базата на Jeep Cherokee за частично автоматизирано шофиране по китайските магистрали. Тестовата кола е екипирана с многобройни компоненти от Бош – сред тях са пет радарни сензора със среден обхват и мултифункционалната камера за разпознаване на обкръжението, както и ESP-система и електронното кормилно управление. „Автоматизираното шофиране е глобална тема за Бош“, твърди Буландер. „Китай е четвъртата ни тестова локация след Германия, САЩ и Япония.“ В ролята си на най-голям автомобилен пазар в света с годишно производство от около 28 млн. превозни средства, Китай е и стратегически център за дистрибуция на автоматизирани задвижващи технологии. Китайските потребители вече са много отворени към тази тема. В представителното проучване на Бош, проведено в шест страни, 74% от интервюираните китайци се обявяват за бързото въвеждане на автоматизираното шофиране в страната. За сравнение в Германия това са 33% от анкетираните, а в САЩ – 31%.

Бош расте в Китай с автоматизация, свързаност и електрифициране

Автономното шофиране е само една от сферите на растеж на Бош в Китай. На Автосалона в Шанхай компанията презентира концептуалната си визия как свързаността превръща автомобила от обикновено транспортно средство в личен асистент на водача. Модерните инструментални дисплеи и потребителският интерфейс подчертават предимствата на автоматизираното свързано шофиране, осигуряват безопасност и комфорт на водача и намаляват стреса. Бош е добре подготвен и за растеж в областта на задвижващите технологии и електрифицирането. С персонализираните си системи за директно бензиново и дизелово впръскване, със системните си решения за хибридни и електрически автомобили и с богатата си модулна концепция за задвижванията с природен газ, Бош ще помогне на китайските производители да изпълнят стандарта за вредните емисии China6.

Бош Автомобилни технологии изпревари китайския пазар и през 2016 г.

Китай е важен и много успешен пазар за Бош. През 2016 г. с автомобилните си решения доставчикът на технологии и услуги регистрира продажби от 66,3 млрд. китайски юана (9 млрд. евро). Това е увеличение от 23,5 % спрямо предходната година. През този период китайският автомобилен пазар нарасна с 14%. „Китай е и си остава синоним на растеж за нас. През 2016 г. тук генерирахме 20% от продажбите на сектор Автомобилни технологии, сподели Буландер. В момента за автомобилния сектор на Бош в Китай работят над 34 000 служители в 21 производствени локации. Сред тях са и над 4 600 разработчици, създаващи иновации за местния пазар в 12 технологични центъра на Бош.

БОШ НА АВТОСАЛОН ШАНХАЙ 2017

Под мотото „По-интелигентна мобилност“ на Автосалона в Шанхай, който се проведе от 19 до 28.04.2017 г. Бош демонстрира концепцията си за автомобила на бъдещето – личен асистент на водача. Компанията – лидер в областта на технологиите и услугите, представи решения, илюстриращи визията ѝ за мобилността на бъдещето – без стрес, без произшествия и без вредни емисии.

Бош е водещ световен доставчик на технологии и услуги с около 375 000 служители (към 31.12.2015 г.). През 2015 г. Групата реализира продажби в размер на над 70,6 млрд. евро. Дейността на Бош е организирана в четири бизнес сектора – „Автомобилни технологии”, „Индустриална техника”, „Потребителски стоки” и „Енергийна и сградна техника” и включва Robert Bosch GmbH и неговите над 440 дъщерни и регионални дружества в 60 държави. Заедно с търговските и сервизни партньори, Бош има представители в около 150 страни. Основата за бъдещия растеж на компанията е нейната иновативна сила. В Бош работят 55 800 разработчици и изследователи в около 115 локации по целия свят. Стратегическа цел на Група Бош е разработването на иновативни и ефективни решения за подобряване качеството на живота в мрежово ориентиран свят. Ето защо Бош предлага „Техника за живота”.

Компанията е основана през 1886 г. в Щутгарт от Роберт Бош (1861 - 1942) като “Работилница за фина механика и електротехника“. Специфичната правна структура на Robert Bosch GmbH гарантира предприемаческата свобода на Бош Групата, давайки възможност за дългосрочно планиране и инвестиции в значими за нейното бъдеще иновации. Благотворителната фондация Robert Bosch Stiftung GmbH притежава 92% от капитала на Robert Bosch GmbH. Мажоритарното право на глас се държи от индустриалния тръст Robert Bosch Industrietreuhand KG, който изпълнява и предприемаческите функции на собственика. Останалата част от дяловете се управлява от семейство Бош и Robert Bosch GmbH.

Допълнителна информация можете да намерите на:

www.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse